POLITYKA PRYWATNOŚCI

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Administrator danych osobowych:

Biuro Poselskie Posłanki na Sejm RP
Anny Sobolak
ul. Ofiar Oświęcimskich 36
50-059 Wrocław
NIP: 8641668724

Kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
biuro@annasobolak.pl, tel.: +48 530 989 800.

Cel przetwarzania danych:

Dane będą przetwarzane w następujących celach:
1) odpowiadania na zapytania przesyłane za pomocą formularzy kontaktowych. Podstawę prawną w tym zakresie stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;

2) zarządzanie stroną internetową, analityka. Podstawę prawną w tym zakresie stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;

3) analityka www. Podstawę prawną w tym zakresie stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

4) Obsługa zapytań Państwa, w tym działania mające na celu nawiązanie kontaktu, udzielenie odpowiedzi na pytania, prezentacja działalności oraz realizacja zadań i celów Biura Poselskiego, zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wymienionymi w art. 5 RODO oraz opierając się na odpowiednich przepisach dotyczących ochrony danych osobowych i informacji poufnych. Nasze działania skupiają się na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi oraz zaspokojeniu potrzeb i oczekiwań naszych wyborców, jednocześnie gwarantując pełną transparentność i bezpieczeństwo przetwarzanych informacji.

Zakres przetwarzanych danych:

Przetwarzane będą wyłącznie dane osobowe podane przez Państwa takie jak np.: imię, nazwisko, dane adresowe, NIP, nr telefonu, adres email oraz inne dane konieczne do realizacji wskazanych celów.

Dane mogą być przekazywane:

Pracownikom Biura Poselskiego lub innym podmiotom współpracującym z Administratorem, a także organom administracji i innym podmiotom uprawnionym do wydawania orzeczeń w poszczególnych kategoriach spraw. Dane mogą być również udostępniane podmiotom dostarczającym usługi dla Administratora (np. dostawcy rozwiązań IT, dostawcy usług księgowych) w celu umożliwienia wykonywania powierzonych zadań.

W związku z możliwością udostępniania danych zbieranych przy pomocy cookies naszym dostawców zewnętrznych, informujemy, iż niektóre dane mogą być przekazane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator korzysta tylko z podmiotów gwarantujących odpowiedni poziom ochrony.

Okres przetwarzania:

Dane osobowe będą przechowywane przez okres współpracy z Państwem lub Państwa Pracodawcą/Zleceniodawcą, nie dłużej jednak niż 5 lat po zakończeniu współpracy. Po zakończeniu współpracy przetwarzanie danych będzie wyłącznie w celach archiwalnych, podatkowych i dochodzenia ewentualnych roszczeń.

Mają Państwo prawo do:

− dostępu do swoich danych (art. 15 RODO);
− żądania sprostowania Państwa danych (art. 16 RODO);
− żądania usunięcia Państwa danych (art. 17 RODO);
− żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych (art. 18 RODO);
− możliwości przeniesienia Państwa danych (art. 20 RODO);
− wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
− wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).

Skorzystać z tych praw możecie Państwo, kontaktując się z Administratorem (biuro@annasobolak.pl, tel.: +48 530 989 800.).

Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonywania zobowiązań wobec Państwa.

Pliki cookies:

Administrator, jego dostawcy usług oraz partnerzy handlowi gromadzą niektóre informacje za pomocą środków automatycznych, takich jak pliki cookies, podczas przeglądania strony internetowej. Gromadzone w ten sposób informacje mogą zawierać: adres IP, typ przeglądarki, system operacyjny, odwiedzane adresy URL, a także informacje dotyczące czynności wykonywanych na stronie internetowej.

Więcej informacji o tym czym są pliki cookies mogą znaleźć Państwo na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/.

Cookies zawierają niewielki zakres informacji. Są one ściągane do Państwa urządzenia końcowego (np. komputer, telefon) przez serwer obsługujący stronę internetową. Państwa przeglądarka internetowa przesyła je z powrotem do strony za każdym razem, gdy korzystacie Państwo ze strony internetowej. Dzięki temu serwer rozpoznaje Państwa urządzenie końcowe i zapamiętuję niektóre preferencje na podstawie odwiedzin lub poprzednich działań wykonanych na stronie.

Administrator wykorzystuje cookies wyłącznie do badania funkcjonalności strony internetowej i nie są one powiązane z żadnymi osobami fizycznymi. Informacje te są przechowywane przez okres do 5 lat.

Korzystanie ze strony internetowej oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na umieszczanie plików cookies na swoim urządzeniu końcowym. Mogą Państwo kontrolować zapisane pliki cookies, w tym dokonać ich usunięcia lub zablokowania. Usunięcie lub zablokowanie może wpłynąć na sposób korzystania ze strony internetowej, a niektóre jej funkcje mogą być niedostępne.

Mogą Państwo w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej zmienić sposób lub wyłączyć korzystanie z plików cookies.
Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania lub dostępne po skontaktowaniu się z producentem oprogramowania odnośnie instrukcji dotyczących wyłączania i usuwania plików cookies.

Zmiany polityki
Administrator zastrzega możliwość zmiany niniejszej polityki.